Yhteystiedot

Vaasa Jazz Club ry on Vaasassa toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on jazzmusiikin kehittäminen ja elävän jazzmusiikin tukeminen Vaasan seudulla.

Vaasa Jazz Club ry:n toiminnan pääpaino on jazzilloissa, jotka ovat maksuttomia tapahtumia ja järjestetään yhteistyössä Brasserie & Bar Fondiksen kanssa. Kesällä Vaasa Jazz Club järjestää Fondiksen Streetillä jazziltoja, joihin jazzin ystävät joka viikko kokoontuvat kuuntelemaan elävää jazzmusiikkia. Talveksi klubi-illat siirtyvät Fondiksen Törstiin. Konserttitoimintaa Ritzissä harjoitetaan mahdollisuuksien mukaan.

Tiedottaminen hoidetaan pääasiassa Facebookissa ja kotisivuilla, jäsentiedotteilla sähköpostissa sekä puffeilla paikallislehdissä ja paikallis- ja alueradiossa.

Vaasa Jazz Clubin jäseneksi pääsee ottamalla yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen. Jäsenmaksu on 20 € vuodessa, jolla tuetaan elävän jazzmusiikin jatkoa Vaasassa.

Kannatusmaksun voi maksaa tilille: FI22 5670 0820 3200 57 (viitenumero 1355)

Vaasa Jazz Club r.y. on Suomen Jazzliiton jäsenyhdistys.

Vaasa Jazz Clubin hallitus 2024-

Puheenjohtaja/ordförande

Eric Thölix

eric.tholix@gmail.com