Patrik Knif, vibrafonisti ja Vaasa Jazz Clubin puheenjohtaja
Rebecca Varhama
Ostrobothnia Jazz Sextet
Fanny Sjölind
Manuel Dunkel konsertoi Vaasassa 10.8.2022 Svenska Kulturfondetin tukemana.
Riickard Slotte, Trumpet
Jukka Lumme Band
Charlotta Gerbs
Wasa Dixie Tigers
Jockefeller Jazz Quartet
Wasa Groove Unit Hovioikeudenpuistikolla
Wasa Groove Unitin keikalla saimme ihailla myös tanssia.
Clark Jakobssonin muistokonsertti oli Ritzissä 21.9.2022
Clark Jakobssons minneskonsert var på Ritz 21.9.2022

Vaasa Jazz Club on perustettu vuonna 1967 ja yhdistys on toiminut aktiivisesti jo yli 40 vuotta. On järjestetty isoja konsertteja, pieniä konsertteja, tansseja ja monia muita tapahtumia. Esiintyjinä on ollut kotimaisia huippuja, ulkomaalaisia vierailijoita ja nousevia paikallisia kykyjä. Yhdistyksen monet toimihenkilöt ovat tehneet suuren työn tapahtumien järjestämisessä ja varojen hankkimisessa toimintaa varten.

Kesäisin järjestettävät Streetjazzit ravintola Fondiksen terassilla ovat olleet vuodesta toiseen huippusuosittuja. Esiintyjät tulevat lähinnä Pohjanmaalta, mutta myös muualta Suomesta ja musiikki on hyvin monipuolista. Yhteistyö Brasserie & Bar Fondiksen kanssa jatkuu ja innolla odotamme jälleen vilkasta kesää Vaasan torin kupeessa Streetjazzeilla! Nähdään Hovioikeudenpuistikko 15:ssä torstai-iltaisin!